Dziś napiszę o stereotypowej blondynce o imieniu
Martyna. Posiada równie
$łItAśŚnY nick co Julitka, jednak trudniejszy do napisania (XD). BloOondinaaa jest dla mnie prawdziwym fenomenem. Martyna nie umie się ubrać, a jej apartament jest koszmarny. To kolejna niezbyt inteligentna autorka bloga Stardoll for Poland. Gnębi mnie jedno pytanie: "Jak to się stało, że ona została CG?". O jej guście, a raczej jego braku, doskonale wiedzą czytelnicy bloga MaalinoweMetamorfozy, kiedy to została "dobrze" oceniona (
klik). Maalinowe Metamorfozy to chyba jedyny blog z kompetentnymi redaktorami. Powracając do blondynki, nazywa ona siebie "Mrs.Bieber", ponieważ jest zapaloną fanką Bimbera. Boże uchowaj. A myślałam, że gorzej już być nie może.
BloOondinaaa w swoim Halloween'owym fanowskim przebraniu - Taste&Style, nie ma co
Jak widać po niezbyt przyjemnej ocenie, blondi zmieniła swoją MeDoll. Wygląda znośniej, ale i tak przytłacza ją tragiczność stroju. Na dodatek kiedy odwiedzamy jej apartament wita na słodziaśne "aj lof feszyn".
U BloOondinyyy wszystko jest słit jak cholera, nie będę się rozpisywać, bo nie ma o czym. Kolejny dowód na to, że jakieś byle notki na sławnym blogu mogą zrobić z kogoś gwiazdę.
W następnym odcinku krytyka jakże "prestiżowego" Stardoll Złote Globy. ;)
5 komentarzy:
dziewczyno opanuj się nigdy nie byłam tak ubrana, więc zastanów się co piszesz. O.o mmm, a ten wpis, wcale mnie nie ruszył jeśli to miałaś na celu. :)
Mam wrażenie,że i tak coraz delikatniej się robi ;P Justin mnie przeraża:c
Ps.Powinnam dostać 'rushofą' babeczkę w prezencie dla najwierniejszego czytelnika *epic iksde*
Byśka, to ja jestem najwierniejszym czytelnikiem xD wchodzę codziennie po kilka razy żeby sprawdzić czy jakaś nowa notka się pojawiła. A jednak jakoś działa ten blog :D
..uj mnie obchodzi kto jest sławny a kto nie, ale po co od razu musicie po wszystkich jeździć ? Może poprzez swój strój chciała pokazać nie ss, że darmówki nie są złe ? Ogarnijcie się, czas dorosnąć. Każdy ma swój styl, nie potraficie tego uszanować ? Nie każdy wygląda jakby miał 1500 stardollarów, a może i je ma. -.-
Osobiście nie lubię Biebera, słucham metalu.
Nie gadałam z BloOondiną, więc do niej nic nie mam.
DarkMusic
na kazdego najeżdżacie . to chamskie i niekultularne. wprawdzie nie znam blondiny ani julitki ale to nie powod aby je tak oczerniac ? nie mialas innego tematu na bloga ? widocznie nie . jesli mialabys choc troche honoru to bys to usunela . jesli chcesz rozslawic swoj blog w taki sposob to ok . nie wtracam sie .
Prześlij komentarz