czwartek, 23 września 2010

Bzdety.

Nie wiem czy dzisiaj coś napiszę, brak mi natchnienia, a w mej głowie jedynie zbliżający się weekend. Zobaczymy.
Wiem, że mój blog ma mnóstwo fanów (XD), więc jeśli ktoś chciałby go zareklamować, polecić, a może skrytykować (co najbardziej możliwe) wklejajcie to, słodziaki:


Taki mały avek, żeby fanów było jeszcze więcej! ;p Najbardziej jednak cieszy mnie fakt z posiadania niesamowitych 2 czytelniczek: Byśki i Maliny. Zaskoczę was, marzenie o różowym cupcake'u zostało spełnione. ; )


Słit nie? :> Nie musicie dziękować... Wiem, jestem wspaniała i milutka. Oczekujcie następnej notki, bye! :*

I jeszcze jedna informacja:
jeśli ktoś wysyłał do mnie coś na meila, niech wyślę jeszcze raz,
bo przez jakiś błąd nie dochodziły do mnie żadne wiadomości.

środa, 22 września 2010

BloOondinaaa - koszmarna Covergirl.

Dziś napiszę o stereotypowej blondynce o imieniu Martyna. Posiada równie $łItAśŚnY nick co Julitka, jednak trudniejszy do napisania (XD). BloOondinaaa jest dla mnie prawdziwym fenomenem. Martyna nie umie się ubrać, a jej apartament jest koszmarny. To kolejna niezbyt inteligentna autorka bloga Stardoll for Poland. Gnębi mnie jedno pytanie: "Jak to się stało, że ona została CG?". O jej guście, a raczej jego braku, doskonale wiedzą czytelnicy bloga MaalinoweMetamorfozy, kiedy to została "dobrze" oceniona (klik). Maalinowe Metamorfozy to chyba jedyny blog z kompetentnymi redaktorami. Powracając do blondynki, nazywa ona siebie "Mrs.Bieber", ponieważ jest zapaloną fanką Bimbera. Boże uchowaj. A myślałam, że gorzej już być nie może.


BloOondinaaa w swoim Halloween'owym fanowskim przebraniu - Taste&Style, nie ma co

Jak widać po niezbyt przyjemnej ocenie, blondi zmieniła swoją MeDoll. Wygląda znośniej, ale i tak przytłacza ją tragiczność stroju. Na dodatek kiedy odwiedzamy jej apartament wita na słodziaśne "aj lof feszyn".
U BloOondinyyy wszystko jest słit jak cholera, nie będę się rozpisywać, bo nie ma o czym. Kolejny dowód na to, że jakieś byle notki na sławnym blogu mogą zrobić z kogoś gwiazdę.

W następnym odcinku krytyka jakże "prestiżowego" Stardoll Złote Globy. ;)

wtorek, 21 września 2010

JulitQa93 - Tandeta nadal w modzie?

W dzisiejszym poście napiszę o Julitce, sławnej "projektantce" i redaktorce bloga Stardoll for Poland.
Jak już wspomniałam Julita jest projektantką - tworzy bardzo $łItAśŚnEe projekciki. Najczęściej są one inspirowane Hannah Montana, która ma wręcz "ogromną" rzeszę fanów na tej stronie. Jeśli chodzi o zasady gwiazdki: musi być błysk! Świecące gwiazdki, serduszka, paski typu hit lata 2001 i inne rażące oczy elementy. Kolejnym elementem często pojawiającym się jest RuRz (inaczej znany jako kolor różowy). Nie rozumiem jak coś takiego można stworzyć, a co gorsza, kupić.

kilka mistrzowiskich projektów JulitQi

Przejdźmy do sWeEtAśŚnEgO nicka. JulitQa93. Pomysł z końcówką roku urodzenia trafiony, ale reszta odstrasza. Na kilometr czuć kicz i słit. Zostawmy to, 50% stardollowego społeczeństwa posiada nazwę w tym stylu - Julitka nie wyróżniła się pod tym względem.
Jak pisałam na początku nasza bohaterka jest dzielną redaktorką na blogu Lucasa (Konrada). Zjednała sobie czytelników robiąc od samego początku słitaśne konkursiki typu: "Znajdź zwierzaczka!". Cóż się dziwić. Konrad nie wybrał jej ze względu na inteligencję (bo to by było zbyt śmieszne), ale po to aby podnieść trochę oglądalność swojej strony. Z poprzednich postów na stardoll.ocom.pl wiemy, że Lucas.Poland systematycznością nie grzeszy.

mHroczne sukienki "spod igły" Julity
Hannah rlz!
Czas na podsumowanie bohaterki postu. Głupota przyciąga, wystarczy mieć dużo LE, żeby się zaświecić. A jak już wie o tobie 30% polskiego stardollowego społeczeństwa to każdy cię wszędzie wkręci, nawet na bloga, o którym nie masz pojęcia. Rada dla JulitQi - mniej kiczu, więcej rozumu. Ale w Twoim przypadku to chyba niemożliwe.
DOPISEK: Jak wiemy Julicia wykonuje "przewspaniałą" grafikę wartą aż 500 sd. No tak, przecież lalki ze świecącymi polichami (jak tona pudru!) są ładne. I do tego całe się błyszczą jak Edward na słońcu.

Bardzo bardzo dziękuję za cudowne komentarze babci spod krzyża Byśki. <3
Pozdrawiam!

(w następnym odcinku biorę pod lupę BloOondinaaa)

niedziela, 19 września 2010

Do Bysi.

Myślałam, że spotkam się z inną reakcją. Nie chciałam, żebyśmy zaraz skakały sobie do gardeł. Wiem, że narzuciłam taki styl, ale właśnie taki ma być ten blog. Przypuszczałam, że jesteś odrobinę dojrzalsza. Chyba zdajesz sobie sprawę, że jesteś rozpoznawalna na stardoll, i twoja w tym głowa na jaką się kreujesz. Dobrze wiesz, że ten blog miał być ostro podkoloryzowany i ... tak - prowokacyjny. Tyle mam do powiedzenia w tej sprawie.
Co do umieszczenia Twojego zdjęcia - sama "wpuściłaś" je do sieci, umieszczając je na stardollu.
Jeśli moje poprzednie słowa tak bardzo cię uraziły to już nigdy nic o Tobię nie napiszę, dla świętego spokoju. Na przyszłość wiedz, że na tego typu blogi patrzy się chłodno i z dystansem do samej siebie.
Bloga prowadzę dalej, jakby co.

Bysia15 - przyjaciele czy sława ?

Bohaterką pierwszego postu jest siedemnastoletnia Gabriela przejawiająca skłonności meblowania makabrycznych pomieszczeń w swoim apartamencie. Ale nie teraz o tym mowa.
Wszyscy wiedzą, że sława (i sławni przyjaciele!) to coś wielce pożądanego na stardoll.
bysia15 na tle swojej "przytulnej" sypialni
Więc jak zdobyć sławę, jeśli nie ma się gustu i zadatków na gwiazdę? Pora znaleźć sobie popularniejszych przyjaciół. Z tej możliwości skorzystała nasza Bysia. Obraca się w kręgu stylowych, znanych i wpływowych użytkowników stardoll (np. Salamandra, LadyGaga_144, Luvio dawniej Luvin Cherrys). Sama nie rozumiem przyczyny tego zjawiska. Jak to się stało, że modowi geniusze (!) zadają się z takim totalnym bezguściem i brakiem smaku? Charakter. Również nic nadzwyczajnego. Byśka swoją osobowość wyraża poprzez nadużycie emotikonki "xD".
Przejdźmy do prezentacji. Kochana Gabi, po kropce i przecinku jest SPACJA. To ten najdłuższy klawisz.
Lalka - codzienna zmiana karnacji to chyba lekka przesada.
Nie będę się już rozpisywać na temat "stylu" Gabrysi. Wniosek z tego taki, że wystarczy trochę poschlebiać i potakiwać ludziom posadzonym wyżej od Ciebie. Brawo, bysia15 - masz swoją prawdziwą "sławę" od sławnych przyjaciół.


bysia w realu - od dziś omijam pola szerokim łukiem


Postaram się, aby następne posty były dłuższe. Gabrysiu, nie płacz. :p

Gwiazdy pod lupą 24 h.

Pudło Stardolla. Czyż nie oryginalnie ?
Dzięki niemu poznasz całą prawdę o Stardollowych Gwiazdach.
I bynajmniej nie chodzi tu o to, żeby kogoś urazić/obrazić. Ten blog jest poświęcony zasadzie:
"Każdy powinien mieć do siebie dystans".

Dziękuję za uwagę i zapraszam do lektury. Pozdrawiam. ;)